فن

منة عرفة :عمري ما أسيء أبدا للوسط اللي أنا منه

اعتذرت الفنانة منة عرفة، الوسط الفني بأكمله، الذي قالت عنه أنها كبرت فيه وتحبه وفخورة أنها منه، قائلة: «عمري ما أسيء للوسط اللي أنا طالعة منه».

 

وأضافت، في برنامج «ضرب نار»، مع الإعلامية داليا فؤاد، على قناة «القاهرة والناس» مساء اليوم الثلاثاء، أنها لا يمكن أبدا الإساءة للوسط الفني، لأنها بالتالي تسيء نفسها لنفسها، قائلة: «عمري ما أقدر أسيء للوسط ولا القائمين على المنظومة دي».

 

مؤكدة أنها تحترم كل الناس وكل شخص في مهنته، قائلة: «بطلب من الناس إنهم كمان يحترموا كلامي واختياراتي، لأني في الأول والآخر أنا مش ملاك ومش هعمل كل حاجة صح».

 

وأكلمت: «كونوا ناس رحيمة، متخدوش حد بذنب حد»، واستطردت حديثها عن زوجها السابق محمود المهدي، موضحة: «مش عاوزة الناس تزعل منه، لو قعدوا معاه هيعرفوا إنه أغلب من كده بكتير.. هو مش شخص شرير، لكنه بطبيعة إنه لسة في الوسط الجديد ممكن يكون متسرع جدا ويقول ما يخطر على باله».

 

وختمت معتذرة لكل لجمهورها ومتابعيها: «أنا آسفة لأي حد واخد فكرة عني وحشة داخل أو خارج الوسط الفني، وأي شخص فاكر إني بشيء للفنانات، لأني اختارت حاجة معينة وأتمنى تحترموا اختياري زي ما أنا بحترم اختياركم».

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى