فن

جابر القرموطي: مرة كنت بأكل القطط في الشارع ولقيت مكالمة تليفون بتقولي مش عايز ترجع الشغل

كتبت: هبه الله تامر

حل الإعلامي جابر القرموطي ضيفاً علي برنامج “أنا والقناع”، مع الإعلامية مني عبدالوهاب، والمُذاع عبر فضائية” الحياة”، مساء اليوم، كشفت عن عدد من كواليس حياته الشخصية والفنية.

 

جابر: مرة كنت بأكل القطط في الشارع ولقيت مكالمة تليفون بترجعني الشغل 

وقال جابر القرموطي متأثرا: “في الفترة دي طبطبة ربنا كانت السند، وكنت بكلمه وأقول أنا تعبت يا رب، ومرة كنت بأكل القطط في الشارع، وبقول يا رب نفسي أرجع برنامج مانشيت حتى لو حلقة واحدة في الأسبوع، لقيت مكالمة تليفون بتقوللي مش عايز ترجع”. 

 

جابر القرموطي يتحدث عن معاناته بدون عمل 

وأضاف: “كان بقالي 4 سنين بعيد عن البرنامج، وأول مرة أتفاوض مع القناة على رجوعي حصلت حاجة أقسم بالله لو رايح بواسطة مش هتحصل، إتكلمنا في أسماء كتير لبرامج، ولقيت أحمد الطاهري بيقول الراجل ده له فضل كبير علينا، وسألني ليه متقدمش برنامج مانشيت”.

 

برنامج أنا والقناع

 

أنا والقناع” برنامج رمضاني تقدمه الإعلامية منى عبد الوهاب ويُعرض على قناتي الحياة وcbc ضمن خريطة الشركة المُتحدة للخدمات الإعلامية وإنتاج شركة DS+، يستضيف السوبر ستار من الفنانين، حيث استضاف في الأيام السابقة النجمة يسرا والنجمة غادة عادل والنجمة نيللي كريم والنجم شريف منير والكوميديانة شيماء سيف ومحيي إسماعيل وبيومي فؤاد وريهام عبد الغفور، وكريم فهمي وحنان مطاوع وخالد الصاوي وايمن بهجت قمر ومن المقرر أن يحمل البرنامج عدد من المفاجآت خلال الأيام المُقبله.

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى