ديكور واتيكيت

إيساف : أنا مش قادر أتعاطف مع شيرين ولا حسام وبقول ربنا يهديهم

كتبت :مريم عوض

حل الفنان” إيساف“  من خلال برنامج “نص الكلام”، المذاع عبر قناة “النهار”، والذي تقدمه الإعلامية راغدة شلهوب، وكشف عن أسرار حياته وغيرها من الأمور.

وصرح عن رأيه بإزمة شيرين وحسام حبيب قائلا ً:أنا مش دوري أحكي عليهم لأن دي حاجات شخصية ولكني زعلان أن الموضوع وصل لـ كدا وشيرين وحسام كانوا في قصة حب ودلوقتي مشاكلهم ظهرت للعلن.

وتابع : أنا ضد إني أتكلم عن حياتي الشخصية للعلن ووسائل الإعلام ولو حصل مشكلة المفروض الشخص ميصرحش وبالتالي أنا مش قادر أتعاطف مع شيرين ولا حسام وبقول ربنا يهديهم.

وأشار :أنا مرتبط دلوقتي، ولما أتقابلنا قولت لو في بينا عدم ثقة يبقى مش هنكمل، أنا وصلت لمرحلة دلوقتي صعب أوي إني أرتبط بـ واحدة في بينا علامات استفهام، أنا شرقي الطباع جدًا، ويمكن ده اللي أخرني في الجواز.

وأوضح : أنا أطمأنت أنا واحد من الناس اللي طبعًا بحب الشكل الحلو، ويكون دمها خفيف، أنا اتعرفت عليها بالصدفة البحتة، هي بتعمل في مجال الإعلام وكلمتني بخصوص البرامج، واتقابلنا وقولت يا رب يطلع شخصيتها زي شكلها، هي واضحة وحقيقية زيي.

وأستكمل: أن الفتاة المرتبط بها في الوقت الحالي لا تمتلك أي حسابات عبر مواقع التواصل الاجتماعي، قائلًا: لا يوجد عندها حسابات على مواقع التواصل ولا بتنزل صورها، أنا مش بعيب في حد، ولكن دي حاجة أنا بفضلها في شريكة حياتي، وأكتر حاجة بتضايق مني فيها إني مابعرفش أصالح

والجدير بالذكر آخر أعمال إيساف دويتو“ أحساس الروح “بالتعاون مع المطربة آية خفاجة، والذي حقق على نسب مشاهدات مرتفعة.

اظهر المزيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى