فن

رامز جلال عن ياسمين عز :”رونالدو مين ده يبنتي اللي بيتفرج عليكي ده رضا عبد العال ميعرفكيش”

كتبت: هبه الله تامر 

 

حلت الإعلامية ياسمين عز منذ قليل ضيفة على برنامج“رامز نيفر اند”، تعد هذه الحلقة من الحلقات المهمة والمميزة التي يترقبها جميع المشاهدين وكان قد أثير جدل كبير حولها في الآونة الأخيرة على منصات التواصل الاجتماعي المختلفة في جمهورية مصر العربية.

 

رامز جلال يقدم ياسمين عز بطريقة ساخرة 

وبدأت الحلقة بتقديم رامز جلال لـ ياسمين عز، قائلا: المزة اللي جيالنا النهاردة عامت عكس الطيارة، البت معذروة لازم تلاقي طريق وسط الديناصورات خربت نص بيوت مصر خلت الرجالة تمردت على ستاتها”.

 

وإضاف: “حماة مين يماما اللي تبقا معاها مفتاح شقة ابنها ده هو نفسه مش معاه المفتاح.. رونالدو مين ده يبنتي اللي بيتفرج عليكي ده رضا عبد العال ميعرفكيش الحلقة ديه غير معانا ومعاكو المزة المسهتنة، المذيعة المستهبلة صاحبة الصوت الشتوي واللبس الصيفي ياسمين عز”.

 

إجراء مقلب المطعم الطائر في ياسمين عز

وقرر رامز جلال إجراء مقلب المطعم الطائر في ياسمين عز، قال رامز ساخرا: “هنرمي ياسمين عز من فوق عشر أدوار، االنضارة ديه عايزة مساحات، ديه عايزة تتلسع على قفاها، لو عايزة تشمي براحتك بس هنبلغ عنك،كارلا عادي كدة مش طنط كارلا”.

 

موعد عرض برنامج رامز نيفر إند

ويذكر ان برنامج المقالب الخاص بالفنان رامز جلال، رامز نيفير إند يعرض بعد الإفطار مباشرة، في تمام الساعة 6 مساء بتوقيت مصر، و7 بتوقيت مكة المكرمة، وهو نفس الموعد الذي يُعرض فيه مقلب رامز جلال كل عام خلال شهر رمضان.

 

 

 

 

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى