فن

نجمة المراهين.. رنا رئيس ضيفة حلقة الـ 20 من رامز نيفر إند

كتبت: هبه الله تامر 

 

يستضيف الفنان رامز جلال الليلة في الحلقة الـ 20 من برنامجه “رامز نيفر إند”، المذاع على قناة “mbc مصر” الفنانة رنا رئيس.

 

مقدمة رامز جلال على رنا رئيس

 

وعلق رامز جلال على رنا رئيس: “قليلين اللي بقوا نجوم وهما لسه لابسين البامبرز، عدد محدود اللي اشتهروا وهما بياكلوا سريلات بطلة حلقتنا من أشهر المراهقين في هذه الحقبة، البنت دي بقت نجمة وهي عندها 22 سنة”.

 

وتابع :”وهي واللي زيها مشقيوش والسوشيال ميديا شهرتهم وفيديوهات التيك توك جننتهم ولو استمروا كده هيقعدوا في بيتهم،  هقولك كلمتين خديهم لحياتك أساس الفن عمره ما كان شهره وخلال بقولها ركزي في أدوارك واهتمي بالأداء والاحساس”.

 

واختتم:”واوعي تتغري قبلك كتير عدى الزمن عليهم وداس، معانا ومعاكم المراهقة الحسناء الصغيرة على الفن، نجمة المراهين، رنا رئيس”.

 

رامز جلال يسخر من رنا رئيس

 

وظهرت فنانة رنا رئيس بإطلالة كاجول، مرتدية جاكت جلد متعدد الألوان، وتركت شعرها منسدلا على الحانبين، ولم تتكلف كثيرا في المكياج، سخر رامز من إطلالة رنا، قائلًا:”تحس انها بتقيس فستان خطوبتها، اي الحزمة دي، باربي الفن، قصيرة اوي، جزمة غريبة.

 

رامز جلال يقرر مقلب المطعم الطائر لـ رنا رئيس 

 

وقال رامز جلال قبل اختيار المقلب مع الفنانة رنا رئيس: “الحقيقة أنا قلقان لأحسن رنا رئيس لو خدناها وحطيناها الغسالة هتقصر وتكش أكثر مهي قصيرة، ولو طلعناها المطعم الطائر مفيش حزام هيقفل عليها ومش بعيد تقع ونلبس قضية”، وعقب اختيار الأوزة مقلب المطعم الطائر، قال رامز: “مبروك يا رنا كسر في الحوض”.

 

موعد عرض برنامج رامز نيفر إند 

 

ويُعرض برنامج رامز جلال الجديد «رامز نيفر إند» بعد الإفطار مباشرة، وتحديدا في تمام الساعة 6 مساء بتوقيت مصر، و7 بتوقيت مكة المكرمة، وهو نفس الموعد الذي يُعرض فيه مقلب رامز جلال كل عام خلال شهر رمضان.

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى